O czym mogę tu przeczytać?

Odpowiedz jest prosta - o atrakcyjności, głównie fizycznej. Będę się starał z punktu widzenia młodego naukowca prezentować ciekawe poglądy teoretyczne i badania. Jeśli pozwoli mi na to czas i siły będę prezentował czytane przeze mnie artykuły i inne ciekawe rzeczy związane z moimi naukowymi zainteresowaniami. Pewnie pojawią się tu również jakieś inne moje komentarze do wydarzeń społeczno-politycznych. Zdecydowałem się że nie będzie to blog o niczym ale raczej odwołujący się do naukowego interpretowania przeze mnie ciekawych dla mnie artykułów, książek, czy wydarzeń społecznych. Nie chcę pisać nie cytując literatury o której pisze dlatego zdecydowałem się że w tekście będę podawał nazwiska i daty zgodnie z APA. Nie jest to jednak artykuł naukowy więc nie zamieszczam żadnej literatury cytowanej poniżej (jeśli ktoś z Was zainteresowany jest literaturą cytowaną proszę o maila z pytaniem o konkretną pozycję bibliograficzną. Życzę miłego czytania, kimkolwiek jesteś... jeśli zostawisz na blogu komentarz, uwagi przemyślenia to będę wdzięczny bo to właśnie jest moim celem.

11.04.2016

Opolska Wiosna Psychologiczna 2016 !


W instytucie Psychologii UO od dziś odbywają się cykl wykładów (dziś) i innych wydarzeń kulturalnych, które mają promować Opolską psychologię. Jeśli ktoś z Państwa ma ochotę dołączyć do wielu wydarzeń to zapraszam. Młodzież z Koła Naukowego Studentów Psychologii się napracowała.

Jeśli natomiast chodzi o dzień dzisiejszy to odbyła się część naukowa, czyli konferencja. konferencje otworzył Prof. Andrzej Szmajke, swoim wykładem wprowadzającym w temat atrakcyjności. Następnie dr Bronowicka zaprezentowała swoje niezwykle ciekawe badania nad autorytaryzmem w Polsce od roku 1989 do roku 2014.  Dr Bokszczanin natomiast zaprezentowała badania nad skalą somatyzacji u młodzieży (CSI). Ja prezentowałem badania nad rzetelnością kwestionariusza do pomiaru socjoseksualności w wersji zrewidowanej (SOI-R PL).

Kolejno wystąpienia swoje mieli także doktoranci opisujący niezwykle ciekawie swoje badania dotyczące, badania aktywności mózgowej w percepcji muzyki, problematyki motywacji pracowników i ekspresji mimicznych. Po wykładach dochodziło do ciekawych i burzliwych dyskusji. Dzisiejszy dzień konferencji zostanie zakończony prezentacją filmu "Nadejdą lepsze czasy"w kinie "Meduza" w Opolu połączoną z dyskusją, którą będę miał przyjemność odbyć z Prof.Francuzem i dr Kamilą M. Bień. Kolejne dni będą tak samo a może nawet bardziej pasjonujące.
ZAPRASZAM! 

1 komentarz:

Asia pisze...

przeczytalam z przyjemnością